Aplikacje prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
ZARZĄDZAJĄCY AKTYWAMI FUNDUSZY / ANALITYK AKCJI
Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który wzmocni nasz zespół inwestycyjny i wesprze w zarządzaniu portfelem akcji funduszy inwestycyjnych zamkniętych. Jeśli pasjonujesz się rynkiem kapitałowym, masz udokumentowane sukcesy inwestycyjne i chcesz realnie wpływać na wyniki funduszy – zapraszamy do aplikowania.
Zakres obowiązków:
- udział w zarządzaniu portfelem akcji funduszy inwestycyjnych zamkniętych,
- analiza spółek z GPW i przygotowywanie rekomendacji inwestycyjnych,
- opracowywanie wniosków i uczestnictwo w pracach komitetu inwestycyjnego,
- tworzenie analiz rynkowych i przygotowywanie decyzji inwestycyjnych,
- spotkania z emitentami i bieżące monitorowanie rynku,
- obsługa funduszy dedykowanych,
- sporządzanie komentarzy giełdowych i ekonomicznych,
- zapewnienie zgodności inwestycji z obowiązującymi limitami, statutami funduszy i przepisami prawa,
- współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych funduszy.
Wymagania:
- minimum 5 lat doświadczenia w instytucji finansowej,
- udokumentowane sukcesy inwestycyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu portfelem akcji,
- licencja doradcy inwestycyjnego, cfa lub maklera papierów wartościowych,
- doskonała znajomość rynku kapitałowego i regulacji prawnych,
- umiejętność analizy sprawozdań finansowych spółek,
- biegła znajomość ms excel,
- zdolności negocjacyjne i umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej z ponad 16 letnią historią,
- współpracę z doświadczonymi doradcami inwestycyjnymi,
- realny wpływ na strategię i wyniki funduszy,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- dofinansowanie opieki medycznej i karty sportowej.
ZARZĄDZAJĄCY / ANALITYK RYNKU DŁUŻNEGO
Zakres obowiązków:
- udział w tworzeniu nowych funduszy rynku dłużnego oraz wsparcie w obsłudze istniejących funduszy,
- prowadzenie procesu inwestycyjnego oraz przygotowywanie wniosków na komitet inwestycyjny,
- ocena i analiza wniosków o finansowanie klientów (pożyczki, emisje obligacji) oraz przygotowywanie rekomendacji inwestycyjnych,
- analiza i ocena wniosków klientów dotyczących zmian warunków zawartych umów,
- analiza wartości zabezpieczeń, w tym nieruchomości,
- udział w procesie strukturyzacji finansowania,
- negocjacje z emitentami i pożyczkobiorcami,
- sporządzanie wniosków wymaganych do uzyskania zgód korporacyjnych,
- weryfikacja umów we współpracy z działem prawnym,
- monitoring sytuacji finansowo-ekonomicznej emitentów i pożyczkobiorców oraz nadzór nad realizacją zawartych umów,
- inwestowanie środków zarządzanych funduszy zgodnie z przyjętą strategią inwestycyjną, przepisami prawa oraz statutami funduszy,
- strukturyzowanie i nadzorowanie transakcji dłużnych,
- sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad spółkami portfelowymi funduszu,
- kontrola limitów inwestycyjnych oraz zapobieganie przekroczeniom,
- przygotowywanie harmonogramów spłat i kalkulacja rentowności,
- uczestnictwo w pracach komitetu inwestycyjnego,
- współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych funduszy.
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w instytucji finansowej (bank – dział finansowania przedsiębiorstw, biuro maklerskie, fundusz typu vc / private equity, spółka pożyczkowa) lub w firmie doradczej (doradztwo transakcyjne, corporate finance, structured finance) lub jako rzeczoznawca majątkowy,
- umiejętność analizy i samodzielnej oceny wniosków o finansowanie składanych przez przedsiębiorców,
- doświadczenie w ocenie wartości zabezpieczeń, w tym nieruchomości,
- znajomość procesu inwestycyjnego na rynku niepublicznym,
- wiedza z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego i finansowego,
- znajomość zasad rachunkowości umożliwiająca sprawną analizę historycznych sprawozdań finansowych,
- umiejętność modelowania finansowego oraz analizy rentowności inwestycji,
- biegła znajomość ms excel,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność współpracy w zespole,
- proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa i samodzielność,
- znajomość prawa dotyczącego dokumentacji pożyczkowej, zabezpieczania wierzytelności oraz zasad sporządzania sprawozdań według uor / msr / mssf,
- umiejętność wyceny przedsiębiorstw,
- zdolność do podejmowania decyzji, prezentowania i uzasadniania rekomendacji,
- doświadczenie w negocjacjach z klientami,
- umiejętność pracy pod presją czasu i współpracy międzydziałowej,
- zdolność do analizy i prezentacji złożonych informacji.
Mile widziane:
Certyfikaty potwierdzające przygotowanie teoretyczne: CFA, CIIA, ACCA, FRM, CIMA, Doradca Inwestycyjny, Makler Papierów Wartościowych, Rzeczoznawca Majątkowy.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej z ponad 16 letnią historią,
- współpracę z doświadczonymi licencjonowanymi doradcami inwestycyjnymi,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- dofinansowanie do pakietu medycznego,
- dofinansowanie do karty sportowej.
MŁODSZY ANALITYK W DEPARTAMENCIE ZARZĄDZANIA AKTYWAMI
Zakres obowiązków:
- Pomoc w przygotowywaniu analiz przedinwestycyjnych, a także badaniu zgodności inwestycji ze strategią inwestycyjną funduszu,
- Weryfikacja rozliczeń z kontrahentami funduszy i prowadzenie korespondencji z księgowością i depozytariuszem w zakresie transakcji, umów i faktur,
- Pomoc w przygotowywaniu raportów dla Uczestników Funduszy,
- Pomoc w przygotowaniu dokumentacji do badań i przeglądów sprawozdań finansowych funduszy inwestycyjnych,
- Pomoc w przygotowywanie dokumentacji cen transferowych,
- Przygotowywanie protokołów posiedzeń komitetów inwestycyjnych,
- Wprowadzanie danych do rejestru transakcji oraz innych rejestrów,
- Przygotowywanie notatek ze spotkań ,
- Przygotowywanie zestawień i analiz związanych z posiadanymi aktywami,
- Pomoc w koordynacji procesu wycen, w tym pozyskiwanie niezbędnych danych,
- Pomoc w archiwizacji dokumentacji inwestycyjnej i pozostałej dokumentacji funduszy.
Wymagania:
Konieczne:
- Ukończone ekonomiczne dzienne/stacjonarne studia wyższe (co najmniej licencjat),
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej lub w branży nieruchomości,
- Zainteresowanie rynkiem kapitałowym i znajomość podstawowych instrumentów finansowych,
- Znajomość Excel w stopniu bardzo dobrym (znajomość funkcji finansowych i wyszukiwania, tabel przestawnych, doświadczenie w tworzeniu modeli finansowych lub analiz baz danych),
- Znajomość Power Point w stopniu bardzo dobrym,
- Licencja Doradcy Inwestycyjnego, CFA, Maklera lub zdany etap egzaminu.
Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie z obszaru obsługi księgowej, wycen aktywów funduszy niepublicznych,
- Doświadczenie w obszarze rynku kapitałowego lub nieruchomości,
- Praktyczna znajomość zasad funkcjonowania funduszy inwestycyjnych zamkniętych,
- Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
- Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi,
- Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów.
Oferujemy:
- Możliwość pracy z doświadczonymi licencjonowanymi Doradcami Inwestycyjnymi,
- Możliwość awansu na stanowisko Zarządzającego Aktywami Funduszy oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy,
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Dofinansowanie do pakietu medycznego,
- Dofinansowanie do karty sportowej.
Ważne zasady:
- dokumenty aplikacyjne kandydata muszą zawierać zgodę na przetwarzanie danych personalnych dla procesu rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)];
- White Berg TFI S.A. przechowuje dokumenty kandydatów w bazie danych nie dłużej niż 6 miesięcy od daty zgłoszenia;
- zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.